Op Eerste Pinksterdag organiseerde ODT een Open Teamtoernooi! Namens Tanaka kwamen Mika en Joël als duo in actie, terwijl ook Wesley meedeed met Lukasz van Het Markiezaat. De hoge temperaturen deerden Mika en Joël niet, want zij wonnen de B-klasse!
Op Eerste Pinksterdag organiseerde ODT een Open Teamtoernooi! Namens Tanaka kwamen Mika en Joël als duo in actie, terwijl ook Wesley meedeed met Lukasz van Het Markiezaat. De hoge temperaturen deerden Mika en Joël niet, want zij wonnen de B-klasse!